În ciuda faptului că nu a primit dovezi de la firma responsabilă cu distrugerea datelor că benzile au fost distruse, banca nu a comunicat clienților că ar putea exista o problemă în acest sens.
Într-o declarație depusă la bursa australiană, banca a menționat că nu poate confirma faptul că benzile magnetice (casetele) care conțin 15 ani de date referitoare la clienți au fost distruse în siguranță, însă a precizat că „o investigație legală independentă” realizată de către compania de consultanță KPMG „a determinat scenariul că cel mai probabil benzile au fost distruse”, relatează BBC.
Reprezentanții băncii susțin că „acele casete nu conțin parole, coduri PIN sau alte date care ar putea fi utilizate pentru a permite fraudarea contului” și au subliniat că nu există dovezi că informațiile despre clienți au fost compromise avand în vedere că mecanismele de monitorizare au rămas în vigoare.
Portalul Buzzfeed a publicat inițial o știre despre casetele pierdute, susținând că benzile magnetice cu informații ar fi trebuit să fie distruse de Fuji Xerox după dezafectarea unui centru de date.